REKLAMA
Znaleziono 48 wyników
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce sklep HUGOartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce sklep HUGO
Grono najemców Złotych Tarasów poszerzyło się właśnie o nową markę. W poniedziałek swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzył tam HUGO, brand należący do jednej z najbardziej cenionych na świecie firm modowych Hugo Boss. Za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem odpowiada zespół międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
[mazowieckie] Jeans Factory Outlet w Galerii Brwinówartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Jeans Factory Outlet w Galerii Brwinów
Do grona najemców podwarszawskiej Galerii Brwinów dołączył sklep „Jeans Factory Outlet” oferujący od...
[Wrocław] Wyjątkowa karta dla klientów Nowej Papierniartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wyjątkowa karta dla klientów Nowej Papierni
Nowa Papiernia to projekt stworzony z myślą o osobach, które cenią sobie nieszablonowe rozwiązania w...
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawa
Rosenthal, znana na całym świecie firma produkująca wysokiej klasy porcelanę, dołącza do grona najem...
[Poznań] Salon optyczny najemcą w Poznań Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Salon optyczny najemcą w Poznań Plaza
W galerii Poznań Plaza został otwarty sklep optyczny LOOX. Lokal znajduje się na pierwszym piętrze i...
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemców
Już 21 września w Złotych Tarasach otworzy się pierwsza w Warszawie restauracja Popeyes. Pochodząca z Luizjany sieć barów szybkiej obsługi to już siódmy w 2023 roku nowy najemca w Złotych Tarasach po takich markach jak, m.in. LUSH, Candy Pop czy Hugo. Jak informuje międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, która odpowiada za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem, jeszcze w tym roku w Złotych Tarasach możemy spodziewać się kolejnych międzynarodowych debiutów.
[Lublin] Nowe salony marek modowych kuszą w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nowe salony marek modowych kuszą w Lublin Plaza
Już od 6 czerwca fani marek Cropp i House mogą cieszyć się nową aranżacją oraz lokalizacją salonów....
[Warszawa] Nowi najemcy wprowadzą się do galerii Klif w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowi najemcy wprowadzą się do galerii Klif w Warszawie
Belgijska marka odzieżowa J&JOY oraz La Perla – klinika medycyny estetycznej – uzupełnią portfol...
[Lublin] Butik z zegarkami nowym najemcą w galerii Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Butik z zegarkami nowym najemcą w galerii Lublin Plaza
Do grona najemców galerii Lublin Plaza dołączyła nowa marka. 10 sierpnia w centrum otwarty został no...
[Warszawa] Sklep z materacami do łóżek wprowadza się do warszawskiej galerii Klifartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Sklep z materacami do łóżek wprowadza się do warszawskiej galerii Klif
Tempur, producent materaców i artykułów sypialnianych, wynajął blisko 170 mkw. powierzchni w Domu Mo...
[Lublin] Francuski salon damskiej bielizny w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Francuski salon damskiej bielizny w Lublin Plaza
W Lublin Plaza został otwarty salon Etam. Jest to jedyny sklep tej marki na terenie Lublina. Etam Li...
[Lublin] Pierwszy w Lublinie sklep duńskiej sieci rozrywki w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Pierwszy w Lublinie sklep duńskiej sieci rozrywki w Lublin Plaza
W piątek, 27 października w galerii Lublin Plaza został otwarty pierwszy w Lublinie salon Flying Tig...
[Lublin] Nowe marki wprowadziły się do Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nowe marki wprowadziły się do Lublin Plaza
Lublin Plaza, galeria z portfolio sieci Klépierre w Polsce, nie zwalnia tempa i prezentuje kolejne n...
Szwedzka marka modowa Mac O’Polo otworzyła pierwszy salon w Sosnowcuartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka marka modowa Mac O’Polo otworzyła pierwszy salon w Sosnowcu
Moda premium to wizytówka centrów Designer Outlet w Polsce. Coraz więcej ciekawych i pożądanych marek dołącza do grona najemców i rozwija sprzedaż właśnie w tych obiektach. Kilka dni temu ofertę Designer Outlet Sosnowiec uzupełniła szwedzka marka Mac O’Polo.
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazieartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazie
W wakacje galeria Lublin Plaza przyciąga klientów wyjątkowymi ofertami. Na liście najemców znalazła...
Amerykańska marka GUESS Kids otworzyła salon z modą dziecięcą w Designer Outlet Sosnowiecartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska marka GUESS Kids otworzyła salon z modą dziecięcą w Designer Outlet Sosnowiec
Marka, która wyznacza trendy w modzie dziecięcej właśnie otworzyła swój sklep w sosnowieckim outlecie. Na powierzchni prawie 100 mkw. rodzice i mali miłośnicy mody znajdą ubrania charakteryzujące się niepowtarzalnym stylem, wysoką jakością i starannie zaprojektowanymi detalami.
Agencja Rozwoju Przemysłu inwestuje w rozwój spółki POLANEX z Gnieznaartykuł
Pokaż artykuł
Agencja Rozwoju Przemysłu inwestuje w rozwój spółki POLANEX z Gniezna
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. podjęła decyzję o wsparciu finansowym nowej strategii rozwoju POLANEX Sp. z o.o. Dzięki dokapitalizowaniu gnieźnieńska firma zakupi nową szwalnię oraz stworzy nowe linie produkcyjne. Powstaną też nowe miejsc pracy.
Słynna niemiecka sieć BOSS otworzyła swój pierwszy nieoutletowy sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Słynna niemiecka sieć BOSS otworzyła swój pierwszy nieoutletowy sklep we Wrocławiu
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączył BOSS. Wrocławski salon jest pierwszym i na razie jedynym w Polsce sklepem urządzonym według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Salony urządzone podobnie do niego można spotkać tylko w kilku europejskich miastach, takich m.in. w Rzymie, Frankfurcie i Konstancji. To także pierwszy nieoutletowy lokal tej marki w stolicy Dolnego Śląska.
firma
Pokaż firmę
Boss-Meble.pl
Kolbuszowa, Zielona 3
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
REKLAMA